Szóval mit is kap az, aki a raideket vagy netán a PvP-t is kedveli, vagy úgy egyébként kiegyensúlyozottan a játéknak minden elemét? A KotFE-t kísérő, de a kiegészítő nélkül is mindenkinek elérhető 4. 0-s patch érkezésével jön az újragondolt companion-rendszer, ahol beállíthatjuk csatlósunkat tank/dps/healer szerepre. Az alacsonyabb szintű területek meglátogatásakor a játék immár hozzáigazítja szintünket a terephez: mindig lesz kihívás, az XP és a jutalom viszont eredeti szintünk szerint jár majd. Az insták helyi megfelelőjéből, az eredeti SWTOR-sztorihoz erősen kapcsolódó flashpointokból szóló módot is kapunk, illetve az előbb említett úgynevezett Level Sync segítségével még több emberrel játszhatunk együtt. A raidekből/operationökből is két opció lesz elérhető: egy Story mód, ahol 50. szinttől kezdve vehetünk részt a kihívásban, illetve egy Hard mód, ahol megfelelő felszerelésre, és maximális, 65. szintre lesz szükség. A PvE-kontent rajongóit pluszban ki kell, hogy ábrándítsam: nem érkezik új Operation a kiegészítőben, csupán a régieket játszhatjuk újra, amelyek nehezebbek lesznek, és jobb loot üti a markunkat értük.
Meglátjuk, mindenesetre az úgynevezett "BioWare-történetmesélést" sikerült teljesen beleszőni a játékba. Karakterünk, a Nagy Galaktikus Háború hőse, egy 16 fejezetből álló eposzi történet egyedüli főszereplőjévé válik. A cselekmény a Shadow of Revan egyenes folytatása, egy rövid, de ütős bevezető misszió után pedig közel öt évet ugrunk az időben. A frakciók többi hőse a kánon szerint létezik (vagy létezett) ugyan, hisz társaikkal összefutunk majd, de ők maguk már nem számítanak, egyedül saját avatárunk képes kezébe venni a jócskán megváltozott galaxis sorsát: a Zakuul Birodalom elnyomói ellen csak mi léphetünk fel hatékonyan. Sajnos csatlósaink szétszéledtek, hajónk elveszett, csak a Revan legyőzésekor megismert szövetségeseinkre számíthatunk. Azonban nem várt társra akadunk majd a sztori folyamán, és spoiler nélkül csak annyit mondhatok, hogy a legutóbbi kiegészítőben is összefutottunk vele - jelen epizódtól kezdve ő az SWTOR eddigi legjobban megírt karaktere. Sosem ismerhetjük ki teljesen, de erősen befolyásolja majd eposzunkat, és brutál jó szinkronhanggal szólaltatják meg.
2011 végén éppen a Star Wars: The Old Republicot szerették volna az aktuális World of Warcraft-killerként pozicionálni, de ez nemigen jött össze - a népnek közben egyértelműen inkább egy Knights of the Old Republic III-ra fájt a foga. A BioWare MMO-ja a megjelenés után igencsak hamar veszíteni kezdett az előfizetői táborából. A teljesen szinkronizált küldetések és az egyedi történetek ellenére a Régi Köztársaság világa, a raidelés vagy PvP sem volt elég ahhoz, hogy visszatartsa a játékosbázis 70 százalékát a távozástól – ők a World of Warcraft által lefektetett standard MMO-játékmenetben nem leltek semmi extrát, a KotOR-rajongók nagy része pedig nem is volt előfizető. Az anyag megjelenés után egy évvel F2P módba váltott, és megtalálta a saját közönségét. Ebben a modellben már jóval könnyebb volt eladni a sztoriközpontú online játékot, elkezdtek beszivárogni az offline Old Republic-fanok is. Azóta két kiegészítő is érkezett hozzá, amely 5-5 szinttel emelte a szintlimitet, továbbvitte a világ és karaktereink történéseit, valamint új operatiönöket, instákat is hozott.
Sitemap | Szoptatás Alatt Vitamin, 2024